Sunday, December 27, 2009

coming up 2010

just a few days more to 2010...mcm tak cayer je 2009 dh nk berlalu pergi...cakap pasal 2009, byk betul benda yg blaku. boleh dikatakan 2009 is the most challenging year in my life. byk dugaan, byk liku2 sampai tak ter drift aku di watnyer..but looking on the bright sight...alhamdullilah aku makin mgenali cabaran n dugaan hidup. walaupun still lagi tak 100% matang. hahhaha

so..bila ckp tahun baru je org akan ckp psl azam baru..aku tak sure apa azam aku tp aku boleh imagine apa aku nk wat tahun ni...

1. aku nk grad in 1st class honor.
2. aku nk trus keje pas grad.
3. aku nk phone baru...masih tak dpt decide yg mn lg jd idaman..
4. aku nk kurus...hahaha bleh ke ni lau dh hobinyer makan jer...
5. aku nk jd the best person i can be...

aku harap 2010 yg bakal dtg ni akan jd the best year...hopefully no more heavy stress...smoga hari2 yg mendatang membawa 1001 rahmat dan kebaikan dlm hidupku...

No comments: