Friday, March 27, 2009

KELAS BERCERITA HANTU




Kelas ni bermula pada hari khamis tepat kul 4.oo ptg. Sepatutnyer hari ni bukan kelas bercerita hantu tapi kelas human resource yer kawan2...nk dijadi kan permulaan..dgn kuasa Allah petang tu hujan lebat sgt2...sehingga menyebabkan beberapa dak kelas mate trus sambung tito mereka n tidak ke kelas..mcm miss ayana plak dia pening pale smpai mkn panadol(fakta di ambil dr blog beliau)...kiranyer ramai gak yg tak menampilkan diri pada kelas tersebut...

en.izwan lecturer kesygan miss sheh tu lecturer muda..so tak berani nk kasi we all balik awl...tkut kena sport check katanyer...lepas bg paper test open book ari tu..dimana aku cukup puas hati dgn hasilnyer...en.iz ni mula buka story...dari story merepek2 then ke ghost story...hahahhaha

dia citer la masa dia study dlu jumpa entity dlm lif...(hahaha....tobat tak nk naik lif sorg2 lg) masa tu katanyer kat KDU...then dia citer plak dia kat UITM dungun dlu blaja dip...blok hostel dia lah punca segala keriuhan pada unsur2 kehadiran entity ni...

byk juga dia citer dia jumpa dgn entity ni sume..(hai ada jodoh ke apa???) jumpa kat toilet masa nk mandi...main spirit of the coin lah bagai...motifnyer nk tnya soalan exam apa kuar esok.. dia ckp apa yg entity tu bg tau mmg btul2 kuar kat final exam tu...(okeh..adakah ni sbg tnda aku kena main sblm my final exam t????)

yg aku tak tahan tu...se"baby2" en.iz tu aku rasa dia lg kuat jodoh jumpa entity ni bagai...hahaha...tp mmg aku tak nk jmpa pun....tak berani ler...

nk dipanjangkan entry ni lagi...time aku dh penat wat final report bel mlm tadi...aku pun decide nk tito...tgh brg2 tu aku bru teringat yg mlm ni mlm jumaat...aduh.....sume cerita entity time kat kelas tadi dh mula playback....seram juga aku nk pjam mata...walau kat umah sindri..

ni sume en.izwan punya pasal!!!

4 comments:

panggil aku shEh said...

aiyak! terkezut gue..

jgn wei.. jgn buat perkara terkutuk tu wei.. jgn men spirit2 tu!

p/s: aku tau ko xkan buat nyer kan kan?

btw, mcm xpercaya cik izwan yg agak manja itu slalu jd peneman entity.. huu

chi_Ra said...

chi_Ra=sheh

ko tau tak pe...en. kesygan ko tu..
ada je jumpa...
aku pun tak tau la tangkal apa dia pkai...
muka je manja cam innocent tp...very guilty inside okeh...hahahaha

Unknown said...

seram.... spirit tu ada kawan aku main time skolah rendah. dia ikut sampai rumah woo..

aku pun tak pernah kena lagi. kadang2 dalam hati ada gak nak gatal2 nak jumpa tapi cepat2 pikir balik jgn jadi bodoh nesca oi hahaha

chi_Ra said...

hahaha...tul tu ..tak yh la main..
wat pe cari mslh...
t tak psl2 ko ada bodyguard tak bertauliah ikut ko
sepjg masa nesca..