Saturday, March 7, 2009

OMG been TAG

..TAGGED by MISS AyanaAsham..


ehem..ehem..
Assalammualaikum

I was tagged by mis AyanaAsham..iaitu blog my classmate..lalalala.... sudi-sudi la ke laman blog beliau....

http://ynnasham.blogspot.com/


the rules are:


List the rules on your blog.

Share 7 facts about yourself on your blog.

Tell 6 unspectacular quirks of yours.

Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to
their blogs.

Link the person who tagged you.

Leave a comment for each blogger.

what is the purpose for tagging people this time, is i also do not know the exact purpose...but maybe we can click and get connected in blog network..lalala..

...THE RULES...

1. first entry to my blog must be in a polite way okey...
maybe lebih elok kalau memberi salam di shout out box..

2. blog ni dr A smpai Z sume pasal aku..
if u all rasa2 tak suka tak yh la baca eh

3. comment space are free entry to all my blog readers
tp
please my ur own words and respect others ok
-sebarang komen yg keterlaluan dan menyalahi akta2 tidak akan ditanggung oleh me-

4. sebarang idea@ cadangan bleh disalurkan di ruang comment@shout box

5. if u all want me to see ur blog
jgn segan silu shout at my box there

6. please dont judge me only through ur reading in
my blog okies...

7. hope that my blog bleh wat sume org happy2 together
then can get we all connected by each other..
lalalala

PLEASE BE ALERT WITH MY RULES
hihihihi

...ALL BOUT ME...

1. noor shahira adanan..
thats my name yg mak ayah bg to me
dimana makna nama i is 'cahaya yg termahsyur'
sbb tu kalau korg perasan
nama shahira byk dikomersialkan
hahahaha

2. dlm family cuma ada 5 org jer
abah+mama=shahira, shazana and shaliza
the "sha" siblings...hehe

3. all the three angles mmg spoil sgt dgn parents we all
especially to my dad(he is very funny, caring and sensitive guy)

4. me mmg hantu movies...lau bleh ari2 nk tgk movie
pastu g mkn..mkn.. n mkn...
tak reti la nk diet, diet ni...seriously..

5. very average person..sumenyer sederhana termasuk dari segi
ketinggian, kepandaian, kemahiran, and kewangan..huhuhu

6. my abah is org jawa... my mama is org N.9... hahaha
so me suddenly org selangor...

7. love to hang out with my frenz and him and my family...
lalalalala

...UNSPECTACULAR QUIRKS...

1. sume org tak tau yg i ni have a maggie hair
hahahaha

2. mmg kaki drive laju2..tak leh sabar kalau
ada org drive terhegeh2...sorry la bro..

3. very sensitive in deep of my self...

4. nama yg diberi adalah sempena
nama puteri arab yg my abah tgk kat tv...

5. tak boleh ngam dgn my sister 'angah'..
both of us keras kepala

6. mst nak tergelak bila tgk org marah..
tak kisah la steruk mn pun org tu marah
sorry la...tak tau nape i ada sindrom tu

~TAG WHO?~

erm....the time has come
tp tak tau la nk tag sape2...

but i choose this blogger..
they were:

1. cik sheh
2. cik ainaa
3. cik niesah
4. cik scarxoxo
5. cik ayana...amik sape suh tag aku
6. cik eta
7. incik achees

No comments: