Friday, March 27, 2009

...melepaskan gian...



arghh.....dh lama aku tak wat update kat blog aku ni. rasa mcm tak kena jer. kalau dlm beberapa minggu(padahal seminggu jer) lepas aku just sekadar menyinggah jer ke blog sindri tp tak sempat nk update sbbnyer tak de masa btul nk taip kat keyboard ni.. tapi skg...i have all the time that i want.lalalala...selepas berakhirnyer minggu membaca, menghafal dan memerah otak menjawab segala persoalan yg diberikan oleh lecturer ku. korg tnya soalan apa smpai nk perah otak tu...soalan test la apa lg. dorg sebelum ni simpan jer segala persoalan..skali tnya amik ko...study mcm nak mampus pun leh blank ble dpt soalan. yg plg ku tak tahan dorg skali tnya bertubi2..yang mulakan ni suma si puan office mngment la...dia la dlu bagi soalan kat kitaorang..dh tu puan sorang ni bg lak soalan network, amik ko segala perihal dlm sistem dia bantai tnya..lepas dh tu cik puan dr database plak nk join skali bg soalan..kali ni ...nah ko jawab mcm mn nk wat sistem...tak cukup dgn tu puan kelas english plak nk jg masuk..rasakan soalannyer, aku blur smpai nk eja sell and sale pun dh tak tau td..aduhh..harap blaja je english dr sekolah rendah, wat malu jer. oleh sbb mmg dh tak larat nk perah otak yg tinggal mcm ikan kering ni..aku hantar jer. bygkan tu sume baru sesi bertanya satu..belum sesi tanya kedua...aduh...next week plak... aku tak leh byg kan plak masa sesi mendapat feedback dr puan-puan ku tadi..ntah apa la hasilnyer mst merah jer (mmg la merah dh dorg tanda pun gne pen merah!!!) aduh... apa nk jadi la dgn aku semester ni...rasa betul seksanyer study ni...mmg tercabar btul nak menyusun jadual biar sume hasil sama rata... lagi satu..dlm segala tekanan yg aku hadapi..ada lagi tekanan yg mmg tak sggup dh nk hadapi tp kali ni persoalan dr naib pengerusi pasal resit2 g melaka tempoh hari...aduhhh rasa cam nk jerit je uruskan sume benda ni...terasa gila TENSIONnyer...mn tak nyer nt apa2 jadi aku lah yg disalahkan..setiap ari g kelas tu mcm nk pakai topeng biar naib pengerusi tak nmpk so dia tak kan tnya aku psl benda ni... aku tau tempoh aku dh tamat nk uruskan benda ni...tp korg ingat aku tak usahakan sepenuh daya ke?? ari2 gaduh dgn boy aku psl ni sbb nk minta tlg dia..dh la aku mtk tlg dia pastu mrh dia lagi...wa...rasa bersalah sgt..tapi ni sume pasal resit tu la..ari2 nk nangis sbb hal ni..jgn push aku sgt bleh tak....aku pun ada limit tensionnyer...lau benda ni aku di inform awal2 sure dh settle...arghhhhh....benci tul. next time lau rasa nk g mn2 silakan cari bendahari lain eh...aku rasa tak snggup dh..sbbnyer bila jadi cam ni lah yg aku mls..malas okeyh.... kedamaian......dimana ko..aku amat memerlukan ko skg...to all my frenz especially my naib pengerusi and si pengerusi for your information..i tgh usahakan sedaya yg mampu..selagi boleh i dh push diri i ok...pls smtimes jgn mengeluh dpn i bila tnya psl isu ni...pttnyer i yg mengeluh dpn u all sbbnyer beban ni i tanggung sorg ok..next time went see me please be more supportive and not being more pushing and make me tension ok...da...

No comments: